Admin Support for Supply Chain Team

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA SUPPLY CHAIN TEAMU
Váš nový zaměstnavatel

Mezinárodní společnost sídlící na Praze 5 právě hledá kolegy a kolegyně, kteří by posílili Supply Chain Team.

Vaše nová role
Hlavní náplní vaší práce bude zadávání objednávek do interních systémů a následně i jejich vyřizování. Nedílnou součástí vaší role bude vyřizování emailové a telefonické komunikace s kolegy i klienty.

Co budete potřebovat, abyste uspěli
  • Perfektní znalost českého nebo slovenského jazyka, angličtina na komunikativní úrovni.
  • Pokročila znalost Excelu výhodou, nemusí však být - hlavní je mít chuť a motivaci učit se novým věcem.
  • Schopnost správné organizace času a rozvržení práce.
  • Výborné komunikační schopnosti.

Co vám můžeme nabídnout zpět
Mezinárodní prostředí, moderní kanceláře, možnost home office, stravenky, flexibilní pracovní dobu, a další firemní benefity. #1172567
Click here to access HAYS Privacy Policy, which provides detailed information on how we use and protect your personal information, and your rights in relation to this.

Summary

Job Type
Temporary
Industry
Logistika a zásobování
Location
Praha
Specialism
Adminstrativa
Ref:
1172567

Talk to a consultant

Talk to Yuliya Ivanchenko, the specialist consultant managing this position, located in Praha
Hays Czech Republic, Olivova 4/2096

Telephone: +420 773 745 086