Váš nový zaměstnavatel
Mezinárodní společnost sídlící na Praze 5 právě hledá kolegy a kolegyně, kteří by posílili Supply Chain Team.
Vaše nová role
Hlavní náplní vaší práce bude zadávání objednávek do interních systémů a následně i jejich vyřizování. Nedílnou součástí vaší role bude vyřizování emailové a telefonické komunikace s kolegy i klienty.
Co budete potřebovat, abyste uspěli
- Perfektní znalost českého nebo slovenského jazyka, angličtina na komunikativní úrovni.
- Pokročila znalost Excelu výhodou, nemusí však být - hlavní je mít chuť a motivaci učit se novým věcem.
- Schopnost správné organizace času a rozvržení práce.
- Výborné komunikační schopnosti.
Co vám můžeme nabídnout zpět
Mezinárodní prostředí, moderní kanceláře, možnost home office, stravenky, flexibilní pracovní dobu, a další firemní benefity. #1172567