Komunikace s klientem, účast na poradách s klientem, reporting
Komunikace s nájemci, kontrola plnění podmínek nájemních smluv, vyjednávání o prodlužování/podmínkách nájemních smluv
Příprava rozpočtů, zodpovědnost za jejich dodržování, kontrola nákladů
Organizace výběrových řízení dodavatelů služeb a následná kontrola kvality provádění služeb
Zodpovědnost za implementaci a dodržování předpisů BOZP a PO
Zastupování majitele budov při jednání s orgány státní správy
POŽADAVKY:
Prokazatelná praxe na pozici Property Managera v komerčním sektoru
Vynikající schopnost budování vztahů, pozitivní přístup a orientace na zákazníka
Velmi dobré komunikační & organizační schopnosti/time management, týmového ducha
Komunikativní znalost angličtiny výhodou
Velmi dobrá znalost MS Office zejména MS Excel
NABÍZÍME:
Rozvoj v prestižní mezinárodní poradenské společnosti, spolupráci se zkušenými odborníky v oboru a přátelskou firemní kulturou
Spolupráce se známými mezinárodními korporátními klienty
Konkurenceschopné odměňování, stabilní pracovní podmínky a atraktivní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, 3 Sick Days, plně hrazená MULTISPORTka nebo Benefit Plus cafeterie, firemní akce)
Ovlivněte svou budoucnost a staňte se součástí profesionálního, dynamického a přátelského týmu! Datum nástupu: dohodou #1172140
Click hereto access HAYS Privacy Policy, which provides detailed information on how we use and protect your personal information, and your rights in relation to this.
Summary
Job Type
Permanent
Industry
Nemovitosti & Reality
Location
Praha
Specialism
Správa budov
Ref:
1172140
Talk to a consultant
Talk to Martin Mohr, the specialist consultant managing this position, located in Prague