Receptionist

Receptionist in a real estate development company

Your new company

For a well known real estate development company, we are looking for a Receptionist.

Your new role

Welcoming clients and guests
Administrative tasks and support to colleagues
Organization of meetings, arranging calendars
Responsibility for the office supply and correspondence

What you'll need to succeed

Good communication skills
Ability to work independently but also being a team player
Experience in administration
Knowledge of MS Office
English B1/B2

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career. #1172849
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Hlavní PP
Odvětví
Nemovitosti & Reality
Lokalita
Praha
Obor
Lidské zdroje
Ref:
1172849

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Andrea Mitiskova, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Prague
Hays Czech Republic, Olivova 4/2096

Telefon: +420 770 179 570

Podobné pozice jako Receptionist

  • Recepční

    RECEPTIONIST / FULL-TIME / CZ / EN
    PrahaCZK
  • Business Assistant

    Člen jednoho z evropských lídrů v rámci bankovnictví shání člověka na pozici Business Assistant.
    Praha
  • Recepční

    Recepční, administrativa, back office
    Praha
  • MS Office365 Application Specialist

    MS Office365 Enterprise Application Specialist, Liberec, Prague, 2 days home office, full time job
    LiberecGross salary per month