Průzkum spokojenosti zákazníků Hays | CR pracovní místa a nábor | Hays
Skip to content
Hays - Nábor odborníku z celého sveta
  1. Já jsem
    Já jsem

PRŮZKUM SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ HAYS

HPI_infografika_CZ_1.png

 

Společnost Hays od roku 2008 pravidelně zjišťuje na globální úrovni spokojenost zákazníků s našimi službami: ročně se tímto průzkumem dotazujeme více než 300,000 našich klientů a kandidátů ve všech 33 zemích, kde Hays působí.

Průzkum je zasílán na týdenní bázi emailem, naši zákazníci tak mohou odpovědět kdykoliv, pomocí pevných i mobilních zařízení.  Odpovědi jsou následně elektronicky zpracovány pomocí speciálního reportingového nástroje, ke kterému mají přístup pouze lokální manažeři jednotlivých zemí.

Náš dotazník spokojenosti se skládá ze tří hlavních okruhů: celková spokojenost, spokojenost v konkrétních oblastech a pravděpodobnost doporučení služeb Hays vašim přátelům či kolegům.

Hodnocení probíhá na škále od 10 (nejlepší známka) do 1 (nejhorší známka). Kritéria hodnocení jsou nastavena tak, že pouze hodnoty 10 a 9 jsou považovány za pozitivní, ostatní hodnoty indikují prostor pro zlepšení v konkrétní oblasti.

 

Na co se náš průzkum zaměřuje:

 

HPI_form_chart_CZ_2.png