Účetní s přesahem do správy nemovitostí a administrativy – v centru Prahy

Podvojné účetnictví a daňová evidence / MS Excel / program Pohoda
Váš nový zaměstnavatel
Malý tým, velká důvěra: hledáme účetní s přesahem do správy nemovitostí
Pro našeho klienta, hledáme do malého, ale stabilního týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici účetní, která/ý se kromě klasické účetní agendy bude podílet i na administrativní podpoře chodu kanceláře a správy nemovitostí. Společnost se dlouhodobě věnuje správě vlastního portfolia nemovitostí v Praze – od technické údržby přes evidenci nájemníků až po rekonstrukce.

Hlavní náplň práce
Na této pozici budete zodpovědní za účtování přijatých a vydaných faktur, práci s pokladnou a zpracování bankovních výpisů. Budete sledovat pohledávky, zasílat upomínky a připravovat podklady pro daňová přiznání (včetně DPH a kontrolního hlášení). Čeká vás také spolupráce s daňovým poradcem a vedení administrativní agendy společnosti. Součástí práce je správa databáze nájemníků a roční vyúčtování služeb – s tímto vás rádi zaškolíme.
Budete vyřizovat e-maily, telefonáty a běžnou kancelářskou agendu. Občas vyrazíte na pochůzky, například na poštu nebo úřady. Vaším úkolem bude také podpora chodu kanceláře a drobné operativní úkoly.
Práce je pestrá, samostatná a vhodná pro někoho, kdo má rád kombinaci čísel a organizace.

Co budete potřebovat, abyste uspěli
  • Znalost českého/slovenského jazyka na pokročilé úrovni
  • Zkušenosti s vedením účetnictví (ideálně v systému POHODA)
  • Znalost principů podvojného účetnictví a daňové evidence
  • Dobrou orientaci v MS Office, zejména Excel
  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
Co můžete získat nazpět?
Stabilní zaměstnání a pestrou, smysluplnou práci v přátelském kolektivu.Odpovídající finanční ohodnocení a výhody jako: služební telefon, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, prostor pro vlastní iniciativu a zlepšovací návrhy, pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností a další firemní benefity.

#LI-DNI
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Dočasný PP
Odvětví
Nemovitosti & Reality
Lokalita
Praha
Obor
Back Office
Mzda
55000
Ref:
1194439
Uzávěrka
15 Sep 2025

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Katerina Chrpova, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Prague CS
Hays Czech Republic, s.r.o., Na Příkopě 27/959

Telefon: +420 724 347 787

Podobné pozice jako Účetní s přesahem do správy nemovitostí a administrativy – v centru Prahy

  • Senior účetní / ČJ + AJ / Praha / možnost nástupu ihned

    Vedení kompletní účetní agency
    Praha
  • Hlavní účetní - Praha / ČJ + AJ / možnost nástupu ihned

    komplexní účetní agenda / IFRS / Helios / angličtina
    Praha
  • Investment Operations Analyst / Praha / nástup možný ihned

    pojištění a investice / data a analýzy / komunikace s klienty
    Praha75000