Váš nový zaměstnavatel
Malý tým, velká důvěra: hledáme účetní s přesahem do správy nemovitostí
Pro našeho klienta, hledáme do malého, ale stabilního týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici účetní, která/ý se kromě klasické účetní agendy bude podílet i na administrativní podpoře chodu kanceláře a správy nemovitostí. Společnost se dlouhodobě věnuje správě vlastního portfolia nemovitostí v Praze – od technické údržby přes evidenci nájemníků až po rekonstrukce.
Hlavní náplň práce
Na této pozici budete zodpovědní za účtování přijatých a vydaných faktur, práci s pokladnou a zpracování bankovních výpisů. Budete sledovat pohledávky, zasílat upomínky a připravovat podklady pro daňová přiznání (včetně DPH a kontrolního hlášení). Čeká vás také spolupráce s daňovým poradcem a vedení administrativní agendy společnosti. Součástí práce je správa databáze nájemníků a roční vyúčtování služeb – s tímto vás rádi zaškolíme.
Budete vyřizovat e-maily, telefonáty a běžnou kancelářskou agendu. Občas vyrazíte na pochůzky, například na poštu nebo úřady. Vaším úkolem bude také podpora chodu kanceláře a drobné operativní úkoly.
Práce je pestrá, samostatná a vhodná pro někoho, kdo má rád kombinaci čísel a organizace.
Co budete potřebovat, abyste uspěli
- Znalost českého/slovenského jazyka na pokročilé úrovni
- Zkušenosti s vedením účetnictví (ideálně v systému POHODA)
- Znalost principů podvojného účetnictví a daňové evidence
- Dobrou orientaci v MS Office, zejména Excel
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
Co můžete získat nazpět?
Stabilní zaměstnání a pestrou, smysluplnou práci v přátelském kolektivu.Odpovídající finanční ohodnocení a výhody jako: služební telefon, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, prostor pro vlastní iniciativu a zlepšovací návrhy, pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností a další firemní benefity.
#LI-DNI