Recepční

Praha 8 - Karlín
Váš nový zaměstnavatel

Náš klient, mezinárodní společnost se sídlem v pražském Karlíně, momentálně hledá kolegu / kolegyni na pozici Recepční.

Nástup: v průběhu září / října.

Vaše náplň práce

Budete první kontaktní osobou pro mezinárodní návštěvy a zaměstnance společnosti. Vaší hlavní náplní práce bude uvítání hostů, organizace schůzek, objednání zboží a služeb a dalších potřebných věci pro hladký chod recepce a celé kanceláře. Dále telefonická a emailová komunikace, vyřizování došlé korespondence a další administrativní podpora účetního oddělení.

Co budete potřebovat, abyste uspěli

  • Výbornou znalost anglického a českého/slovenského jazyka.
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou.
  • Pokročilou znalost MS Office (zejména Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Profesionální vystupování a silné komunikační dovednosti.
  • Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup.

Co může firma nabídnout zpět

Možnost pracovat ve velké mezinárodní firmě s přátelským pracovním prostředím, využití anglického jazyka na denní bázi, moderní kanceláře, občerstvení na pracovišti, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, sick days, kafetérie a mnoho dalších firemních benefitů.


#LI-DNI
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Dočasný PP
Odvětví
Zdravotnictví & Medicína
Lokalita
Praha
Obor
Front Office
Mzda
dle zkušeností
Ref:
1194998
Uzávěrka
31 Oct 2025

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Yuliya Ivanchenko, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Prague CS
Hays Czech Republic, s.r.o., Na Příkopě 27/959

Telefon: +420 773 745 086

Podobné pozice jako Recepční

  • Administration Specialist

    Prague
    Prahabased on the experience