Administrativní podpora obchodního oddělení - 32-40 h/týdně, (ČJ+AJ)

MS Excel / angličtina / data a reporting
Váš nový zaměstnavatel
Jeden z našich dlouholetých klientů a přední FMCG společnost se sídlem na Praze 8 - Karlíně aktuálně hledá nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní podpory a zpracování dat.Tato pracovní příležitost je skvělá zejména pro absolventy a studenty, kteří hledají větší pracovní flexibilitu a nové pracovní zkušenosti v mezinárodním prostředí.
  • Nástup: listopad
  • Pracovní smlouva: na 40 hodin/týdně, případně možnost na 32 h/týdně
  • Mzda: 34 000-45 000 CZK/měsíc dle výše úvazku
Vaše nová role
Mezi hlavní náplň práce patří poskytování technické i administrativní podpory spolu s pravidelným reportingem a analýzou dat v MS Excel.
Dále administrativní a datová podpora celého sales týmu, udržování efektivní komunikace s externími partnery. Kromě toho je důležitou součástí práce řešení vzniklých problémů. Celkově tato pozice vyžaduje kombinaci technických dovedností, administrativních schopností a silnou komunikaci pro podporu cílů týmu a zajištění hladkého chodu obchodních procesů.

Co budete potřebovat, abyste uspěli
  • Výborná znalost anglického a českého jazyka
  • Předchozí zkušenosti se spracováním dat, analýzou, reportingem
  • Pokročilá znalost MS Office Excel - kontingenční tabulky, funkce, analýzy
  • Skvělé komunikační schopnosti a profesionální přístup
  • Proaktivní a pozitivní přístup k práci
  • Preciznost a pečlivost
  • Samostatnost a proaktivita
Co vám můžeme nabídnout zpět
Přátelské prostředí a moderní kanceláře v Praze, možnost home office, příspěvek na stravování, sick days, 5 týdnů dovolené, motivační mzda, pracovní telefon a notebook a mnoho dalšího.

Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj aktuální životopis!

#LI-DNI
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Dočasný PP
Odvětví
Maloobchodní a Spotřební zboží
Lokalita
Praha
Obor
Back Office
Mzda
45000
Ref:
1195769
Uzávěrka
30 Nov 2025

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Katerina Chrpova, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Prague CS
Hays Czech Republic, s.r.o., Na Příkopě 27/959

Telefon: +420 724 347 787