Office Manager

kompletní administrativní a provozní agenda
Office Manager
Hledáme novou kolegyni/kolegu pro našeho klienta - farmaceutickou společnost specializující se na přírodní produkty, která/ý převezme kompletní administrativní a provozní agendu naší firmy a stane se klíčovou oporou pro vedení i obchodní tým.

Co bude Vaší hlavní náplní práce:
Kompletní převzetí administrativních činností kanceláře
  • Správa mobilních telefonů celé firmy
  • Komunikace s externí účetní firmou
  • Zákaznický servis (řešení reklamací, nedodaného/špatně dodaného zboží, fakturace promo akcí)
  • Podpora prodejního týmu (5 osob) – zajištění provozních věcí (auta, dovolené, další provozní agendy)
  • Podpora firmy na odborných konferencích a eventech
  • V omezené míře podpora CEO / Výkonného ředitele – organizace času, schůzek, převzetí dílčích úkolů
Koho hledáme:
  • Samostatnou, spolehlivou a proaktivní osobnost
  • Člověka, který má rád pořádek v administrativě a zvládne koordinovat více agend najednou
  • Schopnost efektivně komunikovat s kolegy, partnery i zákazníky
  • Zkušenost s administrativní nebo provozní rolí výhodou
Co nabízíme:
  • Práci na HPP, možnost 50/50 home office / kancelář (nebo dle dohody)
  • Roční bonus ve výši 1,5 měsíční mzdy
  • Firemní telefon a notebook
  • Multisport kartu
  • Příspěvek na stravování 180 Kč / denně
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days ročně

Těšíme se na Vaše CV :-).
#LI-DNI
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Hlavní PP
Odvětví
Farmacie
Lokalita
Praha
Obor
Back Office
Ref:
1195537

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Olga Vartsaba, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Prague CS
Hays Czech Republic, s.r.o., Na Příkopě 27/959

Telefon: +420778451010

Podobné pozice jako Office Manager

  • Executive Assistant

    Prague
    PrahaUpon experience
  • Administration Specialist

    Prague
    Prahabased on the experience