Office Manager
Hledáme novou kolegyni/kolegu pro našeho klienta - farmaceutickou společnost specializující se na přírodní produkty, která/ý převezme kompletní administrativní a provozní agendu naší firmy a stane se klíčovou oporou pro vedení i obchodní tým.
Co bude Vaší hlavní náplní práce:
Kompletní převzetí administrativních činností kanceláře
- Správa mobilních telefonů celé firmy
- Komunikace s externí účetní firmou
- Zákaznický servis (řešení reklamací, nedodaného/špatně dodaného zboží, fakturace promo akcí)
- Podpora prodejního týmu (5 osob) – zajištění provozních věcí (auta, dovolené, další provozní agendy)
- Podpora firmy na odborných konferencích a eventech
- V omezené míře podpora CEO / Výkonného ředitele – organizace času, schůzek, převzetí dílčích úkolů
Koho hledáme:- Samostatnou, spolehlivou a proaktivní osobnost
- Člověka, který má rád pořádek v administrativě a zvládne koordinovat více agend najednou
- Schopnost efektivně komunikovat s kolegy, partnery i zákazníky
- Zkušenost s administrativní nebo provozní rolí výhodou
Co nabízíme:- Práci na HPP, možnost 50/50 home office / kancelář (nebo dle dohody)
- Roční bonus ve výši 1,5 měsíční mzdy
- Firemní telefon a notebook
- Multisport kartu
- Příspěvek na stravování 180 Kč / denně
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days ročně
Těšíme se na Vaše CV :-).
#LI-DNI