Business Assistant

Člen jednoho z evropských lídrů v rámci bankovnictví shání člověka na pozici Business Assistant.

Váš nový zaměstnanec
Společnost je členem jednoho z evropských lídrů v rámci bankovnictví. Zaměstnavatel je druhou největší bankou na Slovensku a jediná univerzální banka s licencí k poskytování plného rozsahu bankovních služeb pro veřejnost, firemní a institucionální klientelu. Pražská pobočka nabízí v rámci ČR pokročilé korporátní služby a aktuálně zaměstnává 20 lidí. Jedná se čistě o velkoobchodní jednotku, která především pracuje se středně velkými českými i mezinárodními korporáty.

Vaše nová pozice
Budete asistovat seniorním relationship manažerům s vytvářením, udržováním konkrétních obchodních partnerství s klienty, podílet se na přípravě a implementaci cross sell aktivit, vytvářet akviziční strategie i nabídky na míru pro VIP klienty. Pomáhat seniorním kolegům v získání nových aktivit a stejně tak spravovat přidělené zákaznické portfolio. Připravovat úvěrové návrhy pro aktivní transakce kompetentním orgánům a zároveň předkládat měsíční reporting aktivit. Poskytovat poradenské služeb pro klienty.

Jak můžete uspět
· akademické vzdělání v oblasti Ekonomie nebo Obchodu
· silné vyjednávací schopnosti a pro-klientský přístup
· výborné prezentační dovednosti a dobrá práce s programem PowerPoint
· výborná znalost angličtiny a češtiny
· sebevědomí s velkou mírou motivace a proaktivity
· pozitivní přístup k práci v mezinárodním prostředí
· výhodou je znalost produktů a prostředí firemního bankovnictví
· výhodou je znalost v oblasti finančních analýz a orientaci ve finančních reportech

What you'll get in return
· roční bonus v závislosti na plnění firemních a individuálních cílů;
· home office po domluvě s nadřízeným;
· stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, MultiSport karta;
· 10 dnů navíce nad rámec standardní dovolené;
· kredit 7700 Kč na vše, co Vám udělá radost;
· až 3000 Kč na zlepšení fyzického nebo duševního zdraví;
· až 2560 Kč jako příspěvek na penzijní připojištění;
· příspěvek až 2560 Kč každý měsíc v případě nemocenské;
· příspěvek 3400 Kč pokud se stanete rodičem;
· 3 měsíce volna s 50% výplatou, pokud s námi jste více než 5 let;
· plně hrazen druhý názor nebo ošetření v nejlepších nemocnicích v případě vážných zdravotních problémů;
· široké možnosti vzdělávacích a rozvojových programů pro Váš osobnostní a profesní růst;
· finanční odměna za věrnost k pracovnímu výročí;
· příspěvek 3750 Kč na mobilní telefon a paušál i pro soukromé účely.

Co je potřeba udělat nyní?
Pokud jste těmi, koho hledáme, budeme se těšit na Vaše CV. Vzhledem k množství reakcí na inzerované pozice, které denně obdržíme, je možné kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru. Děkujeme za pochopení #1170355
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Hlavní PP
Odvětví
Bankovnictví & Finanční služby
Lokalita
Praha
Obor
Účetnictví a Finance
Ref:
1170355

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Martina Fryc, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Praha
Hays Czech Republic, Olivova 4/2096

Telefon: 773793366

Podobné pozice jako Business Assistant

  • Receptionist

    RECEPTIONIST / FULL-TIME / CZ / EN
    PrahaCZK
  • Receptionist

    Receptionist in a real estate development company
    Praha
  • Recepční

    Recepční, administrativa, back office
    Praha