Vaše nová společnost
Pro našeho klienta, společnost zabývající se dekorací plastových dílů a produkcí komplexních vstřikovacích lisů pro automobilový průmysl, hledáme vhodného kandidáta na pozici specialista zákaznické kvality.
Vaše nová role
znalost specifických požadavků zákazníků, které předává v rámci týmu
každodenní práce se zákaznickými portály (reklamace, analýzy 8D, KPI, manuály, normy, nahrávání certifikátů)
organizace a účast na zákaznických návštěvách (a auditech) a sdílení jejich výsledků, definování návštěv u zákazníka podle stanoveného plánu
definice a řízení okamžitých nápravných opatření u zákazníka
koordinace aktivity analýzy 8D se sériovou kvalitou pro zajištění dostatečné analýzy a evidencí, zodpovědnost za řádné sdílení této analýzy s klientem
zodpovědnost za řešení a analýzu reklamací a vyjednávání reklamací, alertů a nákladů se zákazníkem
sledování a řízení nákladů za nekvalitu
zodpovědnost za řádnou kontrolu a vyplňování trackeru, týdenních a měsíčních reportů a dokumentů
pravidelné týdenní interní audity dle stanoveného plánu
spolupráce na zlepšovacích projektech v rámci organizace
Co budete potřebovat, abyste uspěli
Co dostanete nazpět
Co potřebujete udělat nyní
Pokud vás tato pozice zaujala, klikněte na "reagovat nyní" a pošlete nám aktuální kopii svého životopisu nebo nám zavolejte.
Telefon: 771124053