Sales Assistant 28 hrs/week

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODNÍHO TÝMU 28 HODIN/TÝDNĚ
Vaše nová společnost

Mezinárodní, dynamická a progresivní FMCG společnost se sídlem v pražském Karlíně hledá nové kolegy do obchodního týmu. Velmi atraktivní příležitost pro studenty či kandidáty hledající práci na zkrácený úvazek (28 hodin/týdně) s nástupem 19.6.

Vaše nové role

Náplň vaší práce bude administrativní podpora týmu, práce s daty, dále reporting těchto dat na denní bázi a komunikace s externími partnery i s interními týmy.

Co budete potřebovat, aby jste uspěli

  • Čeština/slovenština na výborné úrovni, k tomu angličtina na pokročilé úrovni.
  • Pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, vlookup...).
  • Velká motivace učit se novým věcem.
  • Zkušenosti z administrativy, obchodu nebo z prostředí mezinárodní firmy výhodou.

Co můžete získat

Zajímavou pracovní příležitost v rámci přátelského týmu v mezinárodním prostředí. Možnost kariérního postupu. Motivační finanční ohodnocení a spoustu dalších benefitu jako home office, sick days, stravenky, flexi pass, buffet a hlavně moderní kancelář na Praze 8 – Karlín.

#1176839
Klikněte zde pro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.

Souhrn

Typ úvazku
Dočasný PP
Odvětví
Logistika a zásobování
Lokalita
Praha
Obor
Adminstrativa
Mzda
23000-25000
Ref:
1176839
Uzávěrka
15 Jun 2023

Spojit se s konzultantem

Kontaktní osoba: Katerina Chrpova, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Praha
Hays Czech Republic, Olivova 4/2096

Telefon: +420 724 347 787