Spare parts and logistics specialist / CZ / SK / EN
Vaše nová společnost
Do mezinárodní společnosti, sídlící v pražském Karlíně hledáme kolegu či kolegyni na pozici Logistic Specialist, který by posílil menší tým Senior Servis Customer Care
Vaše nová role
Vaše role bude kombinovat administrativní, logistické koordinační činnosti a zákaznický servis. Budete zodpovídat za komunikaci s klienty, správu jejich objednávek a jejich zpracování v systému, odesílání objednávek dodavatelům, fakturaci. Kromě toho budete spolupracovat s dalšími kolegy.
Co budete potřebovat, aby jste uspěli
• Excelentní znalost českého/slovenského jazyka, komunikativní úroveň anglického jazyka.
• Nutná předchozí zkušenost na obdobné pozici (logistika a zákaznický servis).
• Předchozí studium ekonomické nebo obchodní školy výhodou.
• Znalost MS Office na pokročilé úrovni, především Excel, znalost SAP výhodou.
• Proaktivita, orientace na detail, samostatnost, odolnost vůči stresu.
Co Vám můžeme nabídnout zpět
Možnost dlouhodobé spolupráce v mezinárodním prostředí menší rodinné firmy ve výborné lokalitě, motivační finanční ohodnocení, po zaškolení možnost home office a další.
What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career. #1174017
Klikněte zdepro přístup k zásadám o ochraně osobních údajů Hays. Zde získáte detailní informace o tom, jak používáme a chráníme vaše osobní data a jaká jsou vaše související práva.
Souhrn
Typ úvazku
Dočasný PP
Odvětví
Výroba
Lokalita
Praha
Obor
Adminstrativa
Mzda
CZK
Ref:
1174017
Uzávěrka
31 Mar 2023
Spojit se s konzultantem
Kontaktní osoba: Katerina Chrpova, odborný konzultant spravující tuto pozici, Pobočka: Praha