Nabídky práce v oblasti administrativy a zákaznického servisu.
Naše zkušenosti s náborem pro administrativu a zákaznický servis
Všichni naši konzultanti mají praktické zkušenosti s náborem pro pozice všech úrovní v administrativě. Spolupracují jak s velkými mezinárodními společnostmi, tak i menšími lokálními firmami.
Mezi nejčastěji obsazované pozice v rámci této specializace patří:
- Executive assistant
- Personal assistant
- Office assistant
- Administrative assistant
- Data entry clerk
- Customer Service Specialist
- Office manager
- Receptionist
- Sales/Marketing/PR/HR/Financial assistant
- Další administrativní role
Hledat pozice
- Office Manager
Praha
- Administrativní podpora obchodního oddělení - 32-40 h/týdně, (ČJ+AJ)
Praha
- Účetní s přesahem do správy nemovitostí a administrativy – v centru Prahy
Praha
- Business Manager / franchising / IČO
Praha
- Senior Quality Specialist - Praha | zkrácený úvazek 20 h týdně | home of
Praha

Vytvořte si upozornění na pozice a nechte si posílat nejnovější pozice přímo do vašeho e-mailu.